söndag 13 maj 2012

Terapi-pass

Känslomässigt helt slut efter den här helgens arbete. Jag älskar verkligen mitt jobb som sjuksköterska, men den här helgen mötte jag en VÄLDIGT svart baksida på *myntet*.

Igår låg jag som ett utskitet äppelmos i soffan när jag kom hem efter jobbet. Idag tänkte jag strunta i löpningen, men maken lovade att fixa mat, så jag tänkte att va fasen! Det kan vara bra att rensa tankarna.

Ingen musik, bara lugn joggning, 6 km, ett försök till att rensa, sortera, försöka förstå livets orättvisa.

Tankarna finns kvar, men det var skönt att komma ut på en runda.

Makens middag
Ugnsrostade grönsaker
Grillad kycklingfilé
Grillad halloumi
Svampsås
& ett glas rött vin.

Bra slut på en jobbig helg.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du kunde "sortera" lite grann i alla fall. Inte alltid livet är rättvist, tyvärr, även om man önskar att det vore så.

    Kram

    SvaraRadera