torsdag 3 maj 2012

Ont i knät

Tänk att det alltid ska vara någonting som gör ont!

I tisdags när jag sprang kände jag att det högg till i vänster knä ett par gånger, men inte så att jag var tvungen att stanna. Hade tänkt klämma ett löppass igår, då det var tänkt att jag skulle på BOX idag, men på jobbet igår kände jag smärtan i knät när i vissa lägen. Så jag ställde in passet.

Även idag har jag känt av det lite, känns mes om jag står på ett ben, vänster, och böjer på det benet. Då hugger det till ganska långt upp och inne i knät. Skumt...

Dagens boxpass blir också inställt då det saknas personal på jobbet inatt och jag får hoppa in och ta ett extrapass inatt.

Hoppas att jag kan springa imorgon.




3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen det släpper. Testa att stretcha, stretcha och stretcha lite till. Det brukar hjälpa (mot det mesta i alla fall).

    SvaraRadera
  2. Ska stretcha massor! Tack för tipset, såklart ska man stretcha.

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnar sig med ditt knä snart!

    SvaraRadera