fredag 4 maj 2012

Inte idag heller

Alldeles för trött efter dygnets jobbande, så jag valde soffan och datorn framför löpning. Slött? Ja, men så blev det idag.

Om jag ska hålla mitt schema, det kan jag ju inte för då skulle jag ha sprungit igår, men tänkte att jag kanske kan få till rätt antal km och pass fast på fel dagar. Så i morgon tänkte jag springa mina 5 km och känna efter vad knät säger om det. fungerar det så blir det ett lite längre pass på söndag.

Nu väntar sängen igen. Det tar på krafterna att jobba natt.....

3 kommentarer:

  1. Ibland är det bra att "tvinga ut" sig själv.
    Men ibland är det minst lika bra att lyssna på kroppen och tröttheten. Hoppas du får sova gott! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja idag lyssnade jag på kroppen, av dygnets 24 h var jag vaken 22 och jobbade 18 h av de.

    SvaraRadera
  3. Tycker västgötskans inlägg sa allt! Väl skrivet!
    Men sätter ändå ett litet avtryck efter mig.
    Kram

    SvaraRadera