onsdag 1 maj 2013

Arga fem kilometer

Vaknade imorse med lätt huvudvärk efter kanske lite för mkt vin igår kväll. Tänkte ut och springa efter frukost. Då kom grannen och frågade om jag ville följa med och handla lite blommor.

Såklart jag ville och vi passade på att fika lite också.

Här skulle det ha varit en vacker bild, men blogger vill inte lägga upp bilder idag.

Åsby trädgård i Hallstahammar är verkligen värt ett besök!

Hemma halvsex, lätt hungrig. Tänkte lägga mig i soffan och slappa.

Något fick mig att ändra mig.

Jag drog på mig löparkläderna och sprang 5 arga kilometerar, mitt sinne är lite tunga av andra saker idag.

Tyvärr var sinnet lika tungt, men kilometertiden hamnade på under 6-minutersgränsen.

Avslutade med styrka på hallgolvet.

P.S. Jag var till gymmet i måndagsmorse kl 06.05 och körde Löparstyrka la till utfallssteg och benböj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar