söndag 12 maj 2013

Ett härligt löppass


Under helgen har vi rensat i källare och garage inför stundande flytt, tänk vad mycket skit man samlar på sig!

Idag har vi städat altanen och putsat fönster i växthuset, nu kan värmen få stanna.

Efter detta städande hamnade jag i solstolen lyssnandes på ljudbok, så skönt att ligga och slappa i solen



Efter en timme, började tankarna
mala, långpass, backintervaller, ska jag springa överhuvudtaget idag?

Tog mig i kragen och sprang ut en runda, ljudboken i öronen, löparkjol och linne på ( så skönt ), och jag hade en fantastisk skön löprunda. Sprang utan stress, njöt av solen, njöt av att benen bara trampade på, 50 minuter senare var jag hemma och kände mig så nöjd!

Efter det smakade hemgjorda hamburgare väldigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar