måndag 25 november 2013

Ont i foten och gymbesök

I torsdags när jag skulle springa hem från jobbet, så kom jag ca 2 km sen sa höger fot stopp. Har haft en känning på ovansidan i foten ett par veckor, har gjort ont tex när jag gått ner för trappor, men det har inte hindrat löpningen.

Men som sagt i torsdags gjorde det så ont så det var omöjligt att springa vidare. Ringde maken som fick hämta mig. Sur och ledsen var jag då.

Livade upp mig med två utekvällar, en afterwork med jobbet och en riktig partykväll med brudarna under helgen. Inte vanligt för att vara jag.

Nåväl idag tog jag tag i livet igen och drog till gymmet.

Svingade lite kettlebells, hängde i TRX- banden, jobbade med hantlar och tränade lite mage.

Tyvärr kände jag av foten under promenaden hem, så någon löpning blir det inte imorgon, får nog gå till gymmet igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar