måndag 11 november 2013

Fritt fram på gymmet

Förra veckan var det fri tolkning av stort innehåll i shorts, idag var det fria bröst under linne. Får mig att fundera över hur och vad folk tänker på gymmet. Nåväl jag hade i alla fall sport-bh på mig.

Det var rätt mycket folk idag på gymmet och jag känner mig lite obekväm med att tränga mig mellan andra som tränar, man vill ju inte ta plats liksom. Så det som var ledigt idag som kändes bekvämt var TRX-banden. Så där körde jag de övningar jag kan och som jag förstod från planschen.



Avslutade i stakmaskinen 2*500 meter, oj oj oj vilken mjölksyra man får i armarna.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ta plats! Kom igen! Testa. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig inte så trygg bland de fria vikterna..... än :) tack för pepp!

      Radera