tisdag 2 augusti 2011

Vilken luring

Började jobba igår på nytt jobb, lagom seg i hjärnan idag när jag kom hem. Ingen lust till att springa alls idag. Men jag lurade mig själv, tänkte att jag bara skulle springa en kort runda, max 4 km, men baktanken var att springa milen. Kroppen gick på det:)

På med min nya löparkjol, som hädanefter är mitt favoritplagg att springa i när det är varmt!


25 grader varmt och sol från klarblå himmel, inte mitt favoritväder att springa i men det var bara att gilla läget. Tog med mig en liten vattenflaska.

Benen känns stumma när jag springer och det är nog bara att konstatera att någon snabb löpare kommer jag aldrig att bli.

Efter 7 km bor fam B, vilket var väldigt bra idag då jag kunde fylla på vattenflaskan. Man kan ju inte dricka så mycket när man är ute en timma och springer, men väldigt skönt att skvätta på armar och bak i nacken!

10.4 km på ett medeltempo på 6.18. Hade ju önskat att jag orkat springa fortare men men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar