torsdag 11 april 2013

Vårpremiär!

Idag snörde jag på mig de lite äldre skorna, för att slippa vadont och domnande fötter. Det lyckades :)

Det känns dock fortfarande lite tungt mentalt att springa, måste övertyga mig själv att sätta den ena foten framför den andra.

Sen har jag en ful ovana, att stanna lite när jag känner mig trött, måste träna bort det!

Sprang med pulsband även idag, medelpuls 145 bpm.

40 minuters löpning, 6,2km, längs svartån. Som jag har längtat att kunna springa där igen efter vintern.




Nästan snöfritt!

3 kommentarer:

  1. Härligt!
    Du får springa jätte-, jätte-långsamt när du blir trött. Alla temmpon är bättre än att stanna/gå. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag jobbar hårt med mitt psyke, försöker övertala mig själv att fortsätta springa när jag blir trött!

      Radera