torsdag 4 april 2013

Tjaaaa

Det blev ett löppass idag, utan någon som helst plan faktiskt.

Men det började med en smärre katastrof innan jag tog mig ut, min Garmin bara dog. NEEEJ!!
Men efter lite efterforskningar på internet, där jag hittade tips om att trycka in mode, reset och power-knappen, sedan släppa och då skulle klockan hoppa igång, och det gjorde den. Tack och lov.

Sprang med pulsband även idag, tänkte springa med lite högre puls än vid långpassen, så jag låg mellan 157-175.

Det blev 40 minuter i ett tempo runt 6 min/km. Skönt!

Avslutade här hemma med ett 15 minuter långt styrketräning för armarna.




2 kommentarer:

  1. Du hade nog inte dött om du sprang utan gps-klockan. Tänk vad skönt att slippa tänka på tiden? :-))

    SvaraRadera
  2. Nej det hade jag nog inte gjort, dött alltså. Paniken var mer att jag tänkte på de pengarna som skulle spenderas på en ny klocka. För klocka måste jag ha, mest för att veta hur långt jag springer (nörd, jag vet! )

    SvaraRadera