måndag 8 oktober 2012

Friskis igen

Dagens träning:
Cykel 35 minuter
Rodd 25 minuter
Styrkeövningar 30 minuter

Idag var det alldeles för många starka tjejer och killar vid de fria vikterna så dit tordes jag inte gå. Istället gömde jag mig i ett annat hörn och körde samma styrkeövningar som Szalkai hade med i halv-maraprogrammet + plankan 3* 1 minut.

Dagens status på knät
Cykel fungerade bra, rodd, då känns det lite på undersidan av knät. Styrkeövningar som involverar ben och att böja på de, går fetbort!



2 kommentarer:

  1. Var det undersidan du hade ont i från början? Låter nästan som det jag "har" också?

    Nu är jag inne på 7:e vilodagen. Imorgon ska jag köra lite försiktigt på gymmet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det började nog med att jag var lite stel efter några längre pass innan halvmaran, men dagen efter halvmaran fick jag ont på utsidan av knät. Nu har jag ont på undersidan och på utsidan. Men det är lite bättre, peppar peppar

      Radera