torsdag 4 oktober 2012

Alternativ träning

Friskis och Svettis idag efter långt arbetspass och efter storhandling.

45 minuter på crosstrainer, intervallprogram. Knäet tjorvade lite, men inte så farligt, skönt. Sen 15 minuters rodd, av avslutningsvis 30 minuter styrketräning.

Måste verkligen säga att jag beundrar er som tränar med fria vikter på gym och ser helt coola ut med det. Jag tycker att det är jobbigt och pinsamt. Men jag gjorde samma övningar som hemma så då gick det lite lättare.

Jag är glad att mitt knä inte knölade allt för mycket och jag är glad att det inte var så mycket folk på gymmet idag.



1 kommentar:

  1. Det där med fria vikter ger sig. Ju mer man lär sig, desto mindre pinsamt känns det. Och de runt om kring dig, tänker säkerligen inte på det lika mycket som dig heller! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera