torsdag 12 april 2012

Soppatorsk

Boxning 75 minuter idag. Såg verkligen fram emot att gå det passet. Till och med så mycket att jag åkte till jobbet en halvtimme tidigare imorse ( det säger rätt mycket efs jag är morgontrött) för att kunna gå hem vid 15-tiden. Så att jag skulle hinna fylla på med energi, träffa barnen osv.

Men så blev det inte, stressig dag på jobbet, åkte därifrån strax efter fyra, in på affären på vägen hem. Hemma strax före fem, tryckte i mig en banan och youghurt med musli strax efter fem.

Passet började 18. 40 minuter in i passet blev jag helt snurrig och det svartnade för ögonen. Men jag drack vatten och fick stå med mitsarna, lite vila, sen körde jag en vända till med handskarna på, efter det var det dags för idioten, då började det snurra igen, böjde mig ner för att få blod till huvudet, reste mig upp, det svartnade igen. Bara erkänna sig besegrad och hoppa över idioten. Fick två dextrosol, drack vatten och kände mig bättre lagom till nedvarvningen.

Man ska inte slarva med maten!!! Och inte med att dricka vatten under dagen!!!
Då blir det soppatorsk!

Behöver jag nämna att maten smakade ljuvligt när jag kom hem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar