måndag 23 april 2012

Kvällens runda

Idag var det tungt som attan att springa. Igår var vi på en långpromenad på 11 km, vilket kändes i benen idag. Tror även att jag funderar lite för mycket på löpsteget efter löptekniksträning med Markus förra veckan. Känns som att jag spänner mig med jämna mellanrum i löpsteget, vissa sträckor flyter det på medan det under vissa inte flyter på alls.

Lite känning i vaderna och så lilla Hjördis som sa ifrån lite lätt.

Farten i löpningen finns inte överhuvudtaget så jag hoppas innerligt att det kommer att finnas mer fart i benen i september annars blir det långa 21 km....

Dagens pass, 6.1 km, snittid 6.17 min/ km. Varav de tre första km gick snabbast, såklart då det är lite nedförslut, sen gick det långsammare de tre sista, fast jag hade en rygg att springa på då, annars hade det nog gått ännu långsammare.

Polisbilar såg jag två stycken, då blir man lite orolig då de har varnat för att man inte ska springa själv.



2 kommentarer:

  1. Är det något särskilt som har hänt där ni bor..? :-(

    SvaraRadera
  2. Två kvinnor har blivit antastade/ indragna i skogen på en motionsslinga i närheten där jag bor. Man har inte lyckats fånga fanskapet än.

    SvaraRadera