måndag 9 april 2012

Måndagens träning

Började morgonen med en lite lugnare löptur på 4 km, sprang på snitt 6.18-tempo. Min tanke var att de skulle vara en lugn löpning där kroppen skulle känna att den inte behövde jobba lika hårt lika länge. Men det var tungt i alla fall.

Väl hemma njöt jag av frukost på nygräddade frukostbullar och hemgjord musli, samt en balja kaffe!

Nu på kvällen har jag varit iväg på ett pass på Friskis och Svettis, hör verkligen inte till vanligheten. Har lite svårt för det där klämkäcka "kom igen nu då" och hoppa runt på ett gympagolv tillsammans med massor med andra. Egentligen ligger ju problemet hos mig själv, jag har verkligen ingen kordination.....

Nåväl idag följde jag med på styrkepass bas 75 minuter, och jag gillade det! Duktig instruktör, inte så mycket koordinationsrörelser, massor med jobbiga styrkeövningar! Bra för mig!

Återkommer nog gärna till detta pass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar