söndag 1 maj 2011

Morgontur med Veronica Maggio

Med tejpade benhinnor och Veronica Maggios senaste platta i öronen tog jag mig an dagens löpträning. Började med att promenera raskt i ca 3-4 minuter, lite stretch av vadmusklerna. Sen bar det av i lite lättare löpning, tog skogsrundan idag, att springa på smala knöliga stigar sänker medelhastigheten på passet. Lite känning i vänster vad i början av passet, men det försvann efter ett tag. Lite känning i höger benhinna de sista 100 metrarna av passet. Konstigt att det för två dagar sedan gjorde så ont så jag hade kunnat satt mig ner och lipa efter vägen, och idag gick det bra.

Dagens pass 30 minuter, 4.67 km medel 6.26 km/ h Max 5.17 km/h.
Styrketräning och löpskolning avslutades passet med.

Kallt att springa idag, sol, moln och 5 grader varmt, lite blåst. Hade lite för lite kläder på mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar