måndag 9 januari 2012

Dagens träning

Lyckades få en plats på spinning puls idag, det var första gången för ett sånt pass för mig. Kajsa var också där, intet ont anande spände vi på oss pulsbandet, knappade in maxpuls på en dator, ställde in cyklarna och började trampa. På en stor skärm på väggen såg man allas puls, men det var bara jag som visste vilket nummer som var mitt. Sen trampades det från blått (?) till grönt till gult och på slutet mot det röda, maxpulsen. Sällan har jag väl svettats så ymnigt som jag gjorde ikväll, svetten rann, håret blev blött, mjölksyran låg och lurade, gav sig till känna alldeles på slutet av passet. Kommer att infinna mig på passet nästa måndag med, det var ett riktigt bra pass!

2 kommentarer:

  1. Ja, puls-spinning är riktigt roligt! :-D

    SvaraRadera
  2. Kanon kul pass!!! Northug känsla på slutet när Max pulsen touchades. Härligt:))

    SvaraRadera