torsdag 26 januari 2012

Äntligen

Bestämde mig för att idag var det dags att träna, struntar i den lilla förkylning som hänger sig kvar.

Planen var roddmaskinen på jobbets gym. Bytte om efter arbetspasset, traskade genom hela sjukhuset, ut över en väg och ska sen ner till gymmet. Då har de BYTT inpasseringssystem. VA!!?? Det kortet ligger kvar i skåpet på andra sidan sjukhuset. Då är det väl inte meningen, hinner jag tänka, då ringer telefonen. En kompis ringer och frågar om jag ska med på boxpass. Jag säger JA på en gång, tänker att det är lika bra att jävlas med förkylningen ( planen är att inte köra så hårt).

Oj vad roligt det var, oj vad jobbigt det var, oj vad jag inte körde " inte så hårt". Oj vad jag är glad över att vi har datajournal, hade inte kunnat skriva snyggt imorgon!

Bokade in mig till nästa vecka igen!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att vara igång igen. Hoppas förkylningen håller sig i schack nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas också att förkylningen kunde vara snäll och sluta bråka med mig

    SvaraRadera