tisdag 24 mars 2015

Men oj, glömde visst

Glömde visst bort att berätta att jag var på gymmet igår för första gången på en vecka. Min höft har krånglat av och till, även lite misstänkt i ischiasnerven. Tog det lite lugnare igår, bytte bort vissa övningar som var jobbiga för höften. Kändes ändå ok, men satan igår kväll på jobbet...

De stretchövningarna jag utförde medans jag arbetade på barnakuten roade en del föräldrar och de barnen som var tillräckligt pigga, stretchade med mig. Att vara akrobat samtidigt som man är på barnakuten leder till att tiden man väntar på doktorn blir lite roligare, och man mår så pass bra att man kan få gå hem.

Lite stel i höften idag, så det har stretchas på arbetstid idag med. Kvällens löppass byttes ut mot en powerwalk ( får inte lika ont då).




Var ju tvungen att njuta lite av den vackra kvällen!

Det bör bokas en tid till kinesiologen eller en bra naprapat inom en snar framtid ( typ efter löning).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar