torsdag 5 mars 2015

Jag gjorde det!

Fem varv av den metaboliska cirkelträningen.

Det var så jobbigt, efter 2 varv tänkte jag att jag lägger av nu. Men påhejad av dottern så gjorde jag två varv till och inför det sista varvet bet jag ihop och körde. Dottern hoppade jumping jacks med mig så det kändes något lättare att bli "meddragen" i hennes hoppande.

Knäböj och marklyft gjorde jag för sig, fanns inte riktigt utrymme till att ha med de i cirkeln

Passet i helhet, 15 reps av allt förutom jumping jacks som är 100 hopp, 5 varv/set
Knäböj 30 kg
Marklyft 40 kg
Efter detta blev det då cirkelträning
med vila efter rulla -in bollen

Omvända flyes 4 kg
Push press 6 kg
Jumping jacks
Rodd med stång 25 kg
Stepups (15/ben) 4 kg
Liggande hantelpress 8 kg
Rulla in bollen

Jag var så trött efteråt att musklerna skakade.

Vi passade på att käka en en god sallad och juice till lunch direkt efter passet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar