söndag 1 februari 2015

20 veckors gymträning

Det är 20 veckor sedan jag klev in på member24 och köpte mig ett gymkort. Jag har under de här veckorna tillbringat 2-4 dagar i veckan på gymmet. Fler på slutet än i början.

Jag kan själv inte se några resultat på kroppen, men jag känner ju att jag har blivit starkare.

Imorgon börjar nästa sekvens i Olgas träningsupplägg, ska bli skönt att få träna lite annat.

Både i fredags ( då jobbade jag kväll) och idag har jag kunnat njuta av lite mindre folk på gymmet. I fredags körde jag ett jobbigt ben-pass. Idag var det armar och rygg som fick jobba. Det var tungt idag, kände mig nästan lite orkeslös i musklerna. Håller tummarna för att jag inte blir sjuk, det kryllar av RS-bebisar på jobbet...

Avslutade dagens pass med intervaller på löpbandet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar