söndag 23 februari 2014

Sammanfattning av veckan

Måndag: tabatha- träning med kollegorna från jobbet. 7 övningar totalt.

Tisdag: löpning hem från jobbet, 5 km.

Onsdag; tvungen att hoppa över onsdagsgymmet till förmån för spanska-pluggande med yngsta tonåringen.

Torsdag: tröskelpass inomhus, två tröskelimtervaller a 10 minuter, uppvärmning innan och nedvarvning via en promenad hem.

Helgen: planen var 4 km på lördag och 10 km på söndag. Lördagspasset inställt pga ren slöhet.
Söndagspasset avstår jag ifrån då jag har ont i halsen, ont i ett öra och är lite förkyld.

Helgens inställda pass gör mig mer stressad än vad jag vill erkänna. Kan ju inte börja slöa med träningen nu, då kommer jag inte att orka springa halvmaran i april.

Håller tummarna för att halsonda botas genom vila och att jag känner att jag kan springa och träna som vanligt nästa vecka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar