fredag 18 januari 2013

Fredagsträning

Passade på att gå lite tidigare från jobbet idag och drog till gymmet.

Tänkte att nyårslöftes-tränarna inte tränar på fredagar, utan då belönar de sig med god mat och ett glas vin för att de tränat bra tidigare i veckan.

På gymmet halv-fyra, inte så många bilar på parkeringen. Kändes bra, fick p-plats utanför dörren till gymmet vilket inte ha hänt sen efter jul. Inne var det kö till löpbandet, men jag valde cykel istället som uppvärmning.

Drog mig sen till kettelbellsen & fick en bra plats på golvet och kunde köra mitt pass ostört.

Under tiden fylldes gymmet med folk, så kanske var det så att det berodde mer tiden jag kom till gymmet som gjorde att det var lite folk.

Kettelbellsträningen:
3 set med 17 olika repetitioner i varje set. Lika som sist 30 sek aktiv och 30 sekunder vila, samt 2 min vila mellan seten.

Känner mig genomtränad! Skönt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar