torsdag 3 januari 2013

Alla dessa nyårslöften

Ni är i vägen för mig som brukar träna. Det är helt galet med bilar på parkeringen till Friskis & antagligen lika mycket människor inne på Friskis. Det är bra att många väljer att träna, att man sätter igång i januari, men måste alla göra det samtidigt under januari månad ( och för den delen i augusti också)?

Valde därför idag gymmet som finns på jobbet. Inte lika mycket folk, det gick att träna. Fick ett löpband på en gång, värmde upp med att springa i 20 minuter. Det är ju så tråkigt att springa på löpband... ( skulle jag inte sluta vara så gnällig på bloggen?)

Sen i allafall lite modifierad styrketräning då det jag brukar använda på Friskis inte fanns här. Nåväl, lycklig blev jag över TRX-banden som hängts upp!

Försökte mig på ben, rygg, mage & lite armar med diverse tillbehör :)

60 minuters träning totalt, nöjd? Nej inte riktigt, skulle behöva bli bättre på lite styrkeövningar!

Lite huvudvärk och en smula ont i halsen, men det pratar vi inte om ;)



1 kommentar:

  1. Det man inte erkänner, finns inte, eller hur menar du? Hihi! ;-)

    SvaraRadera