tisdag 7 april 2015

Man ångrar aldrig ett träningspass

Motivationen till träning är fortfarande som bortblåst, tyvärr så börjar även disciplinen att ge vika. När man är i det här läget, så saknar jag en träningskompis i kött och blod, som kan peppa mig. För alla träningsvänner som finns i cybervärlden kan jag ju hur lätt som helst mörka för hur det känns.

Nåväl efter att jag traskat omkring på stan ( i träningskläder och utan smink, vad har hänt med mig) med dottern för sminkinköp och lämnat tillbaka en matta på Åhléns, vilket tog 29 minuter då kassörskan hjälpte en kund framför mig med ett återköp, 29 minuter, är lång tid att vänta på att få lämna tillbaka något! Så tig jag mig till gymmet, hungrig hade jag hunnit bli, så någon tuff metabolisk cirkelträning blev det inte idag ( märker att jag drar mig för det passet, hm) det blev ett hårt armpass i stället. Så hårt att armarna skakade när jag skulle dricka vatten efter passet.

Jag var där, och jag tränade, och jag tränade så att svetten rann & det var skönt!
Så ett träningspass ångrar man aldrig, även om det är tufft att ta sig för.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar