fredag 11 april 2014

Hektisk vecka

Har varit uppbokad varenda kväll den här veckan. Pensionsavtackning, bokklubb, bröllopsplanerande, inte mitt eget, kvällsmöte på jobbet, alltså väldigt lite tid för träning, lite tid och taskig träningsmotivation, leder till väldigt LITE träning....

Kollegorna släpade mig till gymmet igår och tittade uppfodrande på mig, min tur att bygga ett tabata-pass...

Körde en repris från ett par veckor sedan, med några små ändringar

Plankan - 4 vandrande och 4 vanliga
Benböj med axelpress 4 kg hantel
Burpees- trodde jag skulle dö, här började gnällande från min sida
Utfall med sidlyft -4 kg hantel
Spring upp och ner på step-upbräda - lite mer gnäll från min sida
Bänkpress med skivstång -4 med 15 kg, 4 med 10 kg, armarna känns möra
Crunches med 4kilos hantel, fy fan! Här var det pannbensträning efter fjärde omgången!
Armhävningar/mountainclimbing 4 av var.

Har sån grym träningsvärk i rumpan, insidan av låren, och lite armar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar