söndag 9 mars 2014

Men vad fan...


Sjuk igen. Inte så att jag är hemma från jobbet ( fast ärligt, så borde jag kanske det) men jag har sån grym hosta och ett rivjärn i halsen.

Så ingen träning den här helgen, suck....

Var ju sjuk för 1 1/2 vecka sedan och missade 3 löppass då, och kommer inte kunna springa på några dagar nu.

Jag som var på gång, kände mig stark i veckan när jag sprang lite längre och körde backintervaller.

Blir så deppad!

Känns som att Womens health half marathon den 26 april är i fara, är inte just nu i sån form att jag kan springa i bra fart en hel halv-mara, skulle säkert ta mig runt, men jag vill nog ändå känna att jag är i en relativt bra form om jag ska springa 21 km, vill ju inte skada mig.

Känns som att jag hamnade i stort svart depp-löparhål just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar