lördag 1 december 2012

Invigning av nya skor

Råkade ;) springa förbi ett par icebugs idag, tänkte... Måste bara prova hur de känns på foten och vilken storlek jag skulle behöva ha. Tänk vad lättlurad man är, de var lätta och sköna och fanns i min storlek. De fick följa med hem!



Såklart var jag tvungen att ut och prova, det är ju kallt, snö och is på gatorna, perfekt för icebugs.

Hittade inte mina vinterlöpartights, hittade inte Mr Garmin, suck.

Tänkte springa en kort runda, men skorna kändes sköna, vädret underbart, knät krånglade inte så jag bara fortsatte.

Det blev totalt 8 km skön vinterlöpning, i ett lagom skönt tempo. Knät krånglade lite vid 6 km, stannade och stretchade, kunde springa hem.






Väl hemma körde jag allmän styrka i 30 minuter och rehabövningar för knät.

Nu blir det adventsmys



4 kommentarer:

  1. "Plötsligt händer det"...! :-D
    Låter jätteskönt!

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka! De ser bra ut! Sköna?
    Är det dubb under?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är dubbar under. Funkade bra även korta bitar på asfalt. Lätta och sköna!

      Radera