onsdag 19 december 2012

Ibland blir det annorlunda

Har känt mig krasslig sedan i söndags, kanske lätt hypokondri, vårdade en hel familj med influensa i lördags, och innan jag visste att de hade influensa använde jag inte munskydd och sen var det ju ingen idé.

Nåväl natten mellan måndag och tisdag klämde jag till med 14 timmars sömn och sen har jag mått bättre.

Tog således träningsväskan med mig för att åka till gymmet och köra styrketräning efter dagens jobb, som förövrigt bjöd på julgröt och julklappar, en fin ljusstake från paradisverkstan (min favorit alla lägen) och lakritsglögg.

Men istället för styrketräning blev jag medlurad på ett spinningpass, 60 minuter korta intervaller.

Så roligt, svettig och jobbigt. Cyklade som en tok och svetten lackade, skönt!

1 kommentar:

  1. Härligt!
    Spontanpassen blir ofta bättre, av någon konstig anledning!

    SvaraRadera