onsdag 21 september 2011

Tre dagar kvar

Logistiken inför LL är löst, åker hemifrån 06.00, tidigt, jag vet, men det ska gå.

Tyvärr är många av mina kollegor förkylda och snörvlar runt på jobbet. Själv springer jag med " sprit-flaskan" efter de och descinficerar, fast inte så att de ser det. Vill ju inte att de ska tro att jag är rädd för baciller ;) tyvärr har jag ont i huvudet igen, kan förklaras av hård arbetsbelastning, det som gör ont i halsen vet jag inte hur jag ska bortförklara. Dricker ingefärsthe, äter blåbär, och dricker carboloader, diverse mineraler och andra vitaminer också. Äter en del pasta, fast det gör jag ju nästan jämnt.

Är åter igen taggad inför lördagens lopp, så jag hoppas att det inte blir värre i halsen. För med halsont ska man inte springa, mindre bra för hjärtat har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar