söndag 18 september 2011

Morgonpass

Imorse var det ett terrängpass planerat med Kajsa. Så jag laddade med havregrynsgröt och hemkokt äppelmos. 10 km var det planerat och det blev det också. Fick slita en del, medan Kajsa hade ett rätt skönt återhämtningspass. Trots att det är kämpigt att springa lite fortare än vad man brukar, så är det så nyttigt att ha någon med sig som gör att man pressar lite extra, eller för mig är det mer att jag inte tappar tempo eller lägger ner helt enkelt. Tack Kajsa för sällskapet och för att du drog runt mig där i skogen. Backarna är jobbiga och det är inget jag ser framemot på lördag, alla stigningar, men det ska gå.


Dagens pass i siffror, 10.21 km, på 1 timme, snittitd 5.55. Känns bra faktiskt med tanke på att det var terräng idag med.

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig!
    Gud va du springer bra i terräng!!!
    Kämpa vidare!

    SvaraRadera
  2. Tack! Känns som att jag faktiskt börjar få lite kondis.....:)

    SvaraRadera