fredag 23 september 2011

Lidingöloppet

Imorgon är det dags för MK15, lidingöloppet. Motivationen har svajat fram och tillbaka den senaste tiden, men jag ska springa. Lite pirrigt är det ska jag erkänna, man har inte koll på banan riktigt, har ju kollat banprofilen men det ger ju mest ett hum, ställer in mig på att det blir det jobbigaste jag gjort på väldigt länge.

Sen funderar jag på vätskebälte eller inte, lutar åt inte. Funderar på att ge kompisen I en flaska att ge mig efter vägen när hon hejar och sen dricka vid vätskestationerna. Målet är ju att ta mig runt, ingen särskild tid. Eller jooo, vill helst springa under 1.40.... Vi får se hur det går helt enkelt! Vädret verkar ju bli kanon!



1 kommentar:

  1. Härligt!
    Lycka till! Ser ut som ni kommer få fantastiskt väder!
    Hälsningar Linda (spring för livet) som har vissa problem med internet och kan inte skicka hälsningen från mitt konto :-o

    SvaraRadera