söndag 9 oktober 2011

Skönt söndagspass

Det har varit rätt lugnt på springfronten den här veckan, ibland är det bara så att tiden inte räcker till. Ibland måste familjen prioriteras....Men så idag fanns det äntligen tid till en liten runda.

Jag fick tips om en ny runda, vilket jag såklart blev sugen på att prova.
Det var varierad löpning, grusväg, skogsväg, terrängbana och asfalt. Det blev en skön runda på 10 km. Har bestämt mig för att inte titta så mycket på hur fort jag springer, utan ha mer fokus på längden på passet. Så jag blev förvånad när klockan ändå visade på 59.31, en etapptakt på 5.57 min/km.




2 kommentarer:

  1. Härligt med nya turer!

    Men hur lyckades du få in bilden här på blogger? jag försökte igår, så gissa om jag blev snopen nu när du lagt upp denna! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag valde" inbäddad"på garmin connects sida, sen klistrade jag in den på sidan.... Hoppas du fattar :)

    SvaraRadera