lördag 17 januari 2015

Lördagsgym

Började min morgon med sura miner vid frukostbordet, det är ingen start på dagen som jag kan rekomendera.

På med tightsen och iväg till gymmet för att köra lite ben och mage, man känner sig stark i dessa


Sen att de är supersköna är ju ett stort plus. Sitter där de ska sitta!

Benpasset bjöd på djupa benböj, marklyft, höftlyft med vikt, enbensknäböj, russian twist, dra in knäna -planka med boll ( sjukt svårt med balansen).

Sen har jag fått för mig att jag ska lära mig att stå på händer ..... Så det övade jag på, till de andra på gymmets förtjusning. Det såg roligt ut och de smålog åt mig...

Väl hemma provade jag en ny juciemix, gurka, selleri, äpple, citron & ingefära.






Kom nog fram till att jag gillar inte selleri :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar