tisdag 16 december 2014

Tisdagsträning

Börjar ana ett mönster, måndagen efter att jag har arbetat helg är jag så trött att oftast vinner lägg-dig-i-soffan-latmasken, och så var fallet igår. Men det som är bra är ju att jag är ledig på tisdagen, så idag tog jag mig till gymmet och tränade både måndags-passet och dagens pass.

Som klicken över i:et tränade jag i mina nya snygga träningstights från Powerwoman




Första timmen på gymmet var det jag och fem sex killar som tränade, älskar att det finns ordentligt med utrymme. Men andra timmen var det tydligen lunchtid för de som arbetade och ett lunchpass som en instruktör höll i. Tur att det var dags för armarna då, så jag kunde lägga mig på en bänk och köra övningarna utan att "störas" av pass-deltagarna.

Axlarna och triceps är mina svaga delar i träningen, men jag kämpar på.

På kvällen lagade jag min goda köttfärssås och busade till det med ett glas vin.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar