tisdag 30 december 2014

Jag vann över latmasken!

Idag var det nära att latmasken vann över mig, sen från jobbet, utbjuden på en kopp kaffe på stan direkt efter. Tanken var att glida ner på stan, dricka kaffe och efter det gå hem. Men jag gled in hemma, packade träningsväskan och gick sen ner på stan. Drack kaffe och pratade bort en timme. Sen gick jag och tränade, heja mig :)

Idag blev det en salig blanding av armar, ben, mage och intervaller på löpbandet.

Inte så mycket folk på gymmet idag, inte en enda tjej bland de fria vikterna...


Så till en början tränade jag på i mitt lilla hörn medan biffarna trängdes framför speglarna. Är inte så kaxig än att jag knuffar bort de från bänkarna. Efter ett tag försvann även några av killarna och jag fick en bänkplats vid spegeln.

Avslutade dagens träningspass på löpbandet. Först 5 minuters uppvärmning (trots att jag redan var varm) sen 15 stycken 20-sekunders intervaller med 40 sekunders ståvila mellan. Avslutningsvis 5 min nedvarvning. Allt detta i mina snygga träningstights från Powerwoman




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar