torsdag 11 december 2014

Stolt över mig själv

Jag fortsätter med min träning på gymmet. Jag var sjuk förra veckan, tränade inte på 9 dagar (!), latmasken gjorde sig till känna, men i måndags tryckte jag undan den och tog mig till gymmet, i måndags var det armar och axlar som fick sig en omgång. I tisdags klappade jag mig själv på axeln efter ben-ryggpasset, som jag klämde in efter arbetspasset och innan en date med en kompis. För åtta veckor sedan hade jag inte klämt in ett gympass om jag bara hade 2 timmar innan nästa aktivitet.

Ledig idag och då är det så skönt att kunna träna på förmiddagen, när det inte är så mycket folk. Axlar och armar var det idag med och det behövs. Blir långsamt, långsamt starkare i axlarna och armarna. Det går inte fort men det går!

Heja mig! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar