torsdag 20 november 2014

Vilka svaga axlar

Jag vinner mer och mer över min gymrädsla. Idag fick jag gå själv och det var ett nytt pass för överkropp och armar. De flesta övningarna skulle utföras på bänk med diverse hantlar.

De där bänkarna på rad framför spegeln är verkligen mitt värsta, för det är ju där alla är...

Men idag hade jag inget val utan slog mig ner på en bänk och körde mina övningar, med mina ( i jämförelse med han bredvid som lyfte typ 42 kg-hantlar) futtiga hantlar mellan 2-9 kg beroende på övning.

Men jag vann lite över min rädsla, konstaterade att axelpartiet är ett mycket svagt parti på min kropp, så det var bra med såna övningar.

Hemma konstaterade dottern att jag fått en muskel, min biceps visar sig när jag spänner armen, yeah! 💪😝



2 kommentarer:

  1. Men shit, vad skulle jag in på den här bloggen o göra =) Samvetet spökar igen. Du är ju grym Mia! Verkar som vi iaf har samma bekymmer med axelpartiet ;-) //JB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bara försöka träna upp de där svaga axlarna ;)

      Radera