lördag 20 september 2014

Powerwalk och black river run


Jobbat hela dagen, mycket händelserik dag på barnakuten, vattensprutande från duschavlopp, ända ut i korridoren, barnen blev glada när den stora slamsugare kom och skulle städa i rören, blivit kallad sträng sjuksköterska, frågar om jag inte förstår att barnet är väldigt sjukt, ( medan barnet ifråga i princip håller på och RIVER väntrummet). Men en bra dag trots allt :)

Sen fort ner mot BRR-slingan som de springer idag, de där "tokarna" som bland annat springer 100 miles! Hann heja på en av Twittisarna ( någon man vet vem det är via Twitter) . Sen hem och på med träningskläder för det var daga för min lågintesiva träning idag ( promenad) passade på att förlägga den längs BRR-banan, gick motsols och kunde på så sätt heja fram tre Twittisar under promenaden!

Jag är sjukt imponerad av dessa ultralöpare!!!

För mig blev det 7 km på 1.15. Något långsammare än i förrgår, men jag har lite träningsvärk efter gymträningen igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar