tisdag 19 april 2011

20:11

Sen löpning idag. Det var föräldrarmöte och fotbollsmatcher som pockade på uppmärksamhet innan jag kunde ut och springa. Tyvärr var det rätt trötta ben idag, och trött hjärna. Sen måste jag nog medge att allergimedicinen gör sitt också. Det är som pest eller kolera, trött av medicinen, svårt med andningen och kliande ögon utan, jag kompromissar lite, tar medicin de dagar jag ska springa för att klara av det.

Nåväl dagens löpning då, första 2.2 km motvind, jobbigt, men det betyder ju oftast medvind på vägen hem. Det var i alla fall inte motvind på vägen hem.
30 min, 4.68 km, medeltempo 6.25 km/h max 5.34 km/ h. Lite känning i de där förhatliga benhinnorna idag, tyvärr.

Hade idag en ny spellista på Spotify som jag lyssnade på. Hittade på SvD hemsida såna som tipsade och delade med sig av sina listor. Kul med lite ny musik!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar