torsdag 10 juli 2014

Semester och träning

Har väldigt svårt att få till löpning när maken har semester.

Förra veckan var visserligen lite körig, då det var bröllop i Malung som vi skulle närvara på. Det var goda vänner som gifte sig och jag och en kompis hade den stora äran att vara toastmadams under festen. Det var så roligt!

Dock missade jag att ta med mig löparkläder till Malung, vilket var en miss då jag vaknade redan kl 06.00 på lördagsmorgonen och inte kunde somna om. Då längtade jag efter löparskorna.

Efter helgen bröllop for vi hem och packade om bilen och tog oss till västkusten på semester.

Är nu på väg hem och tänker att jag ska kanske springa imorgon.

Får för mig att det skulle underlätta om även maken sprang, då hade vi prioriterat löpning i Göteborg. Men men ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar