måndag 9 september 2013

Jag tog mig i kragen och gick till gymmet!

Har verkligen "slarvat" med träningen en längre tid.
Funderar på om bloggen verkligen kan heta mms springer...

Nåväl, i morse packade jag ner träningskläder i väskan innan jobbet. Tänkte att det skulle underlätta för mig om jag hade kläderna med och svårare med undanflykter.
Tackade till och med nej till en fika på stan efter jobbet, gick istället till gymmet.
Jag är verkligen ingen gymråtta. Det är trångt, svettigt, massor med folk, och tråkigt!
Men jag gjorde det, lite uppvärmning först, sen körde jag lite ben, armar, mage och stod ett tag i stakmaskinen, tänkte att det kan väl kanske vara bra inför vinterns övningar i skidspåret.

Klappade mig själv på axeln och gav mig beröm när jag gick därifrån. Hoppas att det inte tar lika lång tid tills nästa besök på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar