fredag 2 augusti 2013

Värmen är inte min vän

Vaknade lite sent imorse, runt 9-tiden. Solen sken från klarblå himmel och det var säkert över 20 grader varmt. Osäker på om jag skulle ut och springa i värmen eller inte, vid 10-tiden hade jag bestämt mig, klart jag skulle springa.

På med löparkläderna och ut, och har ju fortfarande inte koll på olika rundor här inne i stan.

Det var varmt och jag fick kämpa varje steg kändes det som. När jag var hemma igen efter lite drygt 4 km så orkade jag verkligen inte springa längre, även om jag borde.

Hamnade som en liten pöl på hallgolvet flämtandes efter luft.

Får väl vara nöjd med att jag trots allt kom ut på en kort runda.

Nackdel med att springa inne i stan, alla trafikljus!




Vackert var det i allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar