måndag 17 juni 2013

Löpning och golf







Vaknande imorse av en snarkande man kl 03.00, kl 04:15 & kl 05.10. Då gav jag upp, klev upp, drog på mig eller rättare sagt letade reda på löparkläderna. Någon hade "låna" mina sport-BH:ar, så det tog ett tag innan de lokaliserades.



Kom iväg 05.35, 25 minuters löpning vad det jag skulle hinna med för att kunna vara på jobbet i tid. Såna här dagar längtar jag tills vi har flyttat till stan, för då kommer jag att kunna springa till jobbet oftare och min plan är att se till att det finns dusch- sminksaker på jobbet så jag slipper frakta det fram och tillbaka, nåväl det blev en parantes :), så 25 minuters löpning med puls runt 145 i snitt.



Skön start på dagen (förutom att man eftersvettas så förbaskat) .



Kvällen har jag tillbringat 1 1/2 h på golfbanan, övat på att svinga, pitcha och putta. Puttandet är så sjukt svårt!



2 kommentarer:

  1. Puttandet är nååågot lättare än pitchandet tycker jag. Det har jag svårt för (även om det länge sedan jag spelade nu. Nu skulle jag nog ha svårt med allt). Haha! :-)

    SvaraRadera