lördag 8 juni 2013

Det går så där med löpningen

Hinner inte med att springa dessa stressiga junidagar...
Det är skolavslutningar, pensionärsavtackning, studentskivor m.m.

Vet att det är lite bortförklaringar också men det känns inte som att jag hinner, eller prioriterar det.

Har också börjat med golf, så just nu håller jag och sonen på för fullt och går golfkurs, varannan dag under 14 dagar. Det är roligt men oj vad svårt.

Igår innan vi åkte till Örebro för att se när min gudson tog studenten så passade jag på att cirkelträna ute på altanen i morgonsolen.

Här finns en utmaning i just cirkelträning. Gjorde cirkel 1, 3 gånger. La även till en extra magövning, ligg på rygg, ha en pilatesboll mellan fötterna, raka ben upp i luften och sen lutar man benen åt sidorna ( mycket svårt att förklara).

Idag blir det golf, och sen ännu mer studentfirande!



2 kommentarer:

  1. Svårt att hinna få in ett löppass när man har mkt att göra, tycker det var bra du iaf fall hann köra cirkelpasset! Dessutom tar golfen upp tiden, så det där är inga ursäkter. Du gör det du kan!! :)
    Övningen med pilatesbollen är bra, man kommer åt mkt muskler i bålen när man både kör åt sidorna och rakt fram. Tungt!
    Kul att du var i Örebro, själv såg jag massor av studenter i Västerås när jag väntade på anslutande tåg i 1 1/2 timme igår! ;)
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var precis vad jag behövde läsa!

      Radera