tisdag 20 mars 2012

Totalförkyld

Helt galet, igår slog förkylningen till med full kraft. Nysningarna står som spön i backen.

Tog mig ut på en promenad idag för att försöka rensa hjärnan efter en jobbig arbetsdag, tänkte att det kunde vara bra. Men irritationen ökade bara, ville ju bara springa. Helt torr asfalt, 10 grader varmt, perfekt för en löptur... Så då surade jag lite.




Dock en lite vårkänsla när jag såg dessa blommor. Det är ju trots allt bara en förkylning, jag är ju inte dödssjuk!

4 kommentarer:

  1. Förstår din känsla. Helt fel årstid (och väderlek) för att vara sjuk. Kass... :-P

    SvaraRadera
  2. Ja den går ju över!Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Svara lite för snabbt på din fråga i min blogg. Vid första tillfället betalade jag in en summa till klubben, för att kunna haka på min vän som redan är medlem. Sen har hon anmält när vi tänkt vara med.
    Så eg har vi ju inte bara åkt över, utan det har ju varit bokat innan.
    Krya på dig!

    SvaraRadera