torsdag 29 december 2011

Nya mål

Det är dags att sätta upp nya träningsmål för 2012. Min plan var ju att få åka till Göteborg och springa göteborgsvarvet, men jag hann inte anmäla mig innan det blev fullt. Då gick luften ur mig och jag tappade träningsmotivationen, lite. Måste ha ett mål att träna för, det räcker inte med att träna för att må bra, för jag mår ju rätt bra i soffhörnet med. Det gäller att trigga tävlingshjärnan lite..... Stockholm halvmarathon har jag tänkt, men det är ju inte förrän i september, tror att jag behöver ha någon mer tävling eller annat som triggar igång mig innan september. Måste bara komma på vad.....

3 kommentarer:

  1. Jag bor själv i närheten av Göteborg. Om du vill kan vi leta upp något lopp och springa "tillsammans"? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag bor väldigt långt bort från Göteborg!

    SvaraRadera
  3. Men id'en var bra, hojta om du hittar något intressant lopp

    SvaraRadera