torsdag 25 juli 2013

Inte den bästa uppladdningen?

Var på lokal igår och inmundigade en del alkoholhaltig dryck i goda vänners lag. Njöt sedan av gå hem ( inte möjligt för en vecka sedan när vi bodde lite längre utanför stadsgränsen).

Vaknade dock före kl 8 imorse och tänkte att jag skulle springa lite. Åt en lätt frukost och sen drog jag iväg, åt ett annat håll idag än sist. Planen var att springa 6-7 km och någon sorts runda där jag kunde springa längs Mälaren en bit.

Rundan blev drygt 8 km, längs Mälaren en bit.

Dock var kroppen sliten och det kändes att gårdagskvällen inte var en optimal uppladdning för ett löppass, plus att det var så otroligt varmt ute. Som tur var hittade jag en kran nere vid vattnet som jag kunde svalka mig i. Farbrorn som såg mig ta en dusch där, såg lite konfunderad ut, men det bjuder jag på!





1 kommentar: