måndag 18 februari 2013

Ingen löpning

Det är inte klokt, jag har inte sprungit en enda meter under februari månad!

Jag har känt mig halvhängig med halsont, huvudvärk vissa dagar, snorig och förkyld andra dagar, illamående har också gjort sig tillkänna, trött nästan hela tiden.

Detta har såklart bidragit till att jag inte har sprungit, jag har inte heller varit på friskis en enda gång.

Det jag har lyckats med är lite skidåkning, min reflektion kring varför skidåkning fungerar, det är för att det går så sakta, ingen större pulshöjning under turerna, mer promenadtempo.

Men nu börjar jag bli trött på att inte orka träna ordentligt.

Tyvärr så började det halsonda om igår igen och och idag har jag nog nyst 25 tusen gånger ( känns det som iallafall). Antingen får det här viruset blomma ut ordentligt eller så kan det väl flytta ut ur min kropp!

Jag. Vill. Springa!

1 kommentar:

  1. Så länge du inte har halsont kan du ju testa att träna lite lätt. Antingen kanske det försvinner helt, eller så bryter det ut?

    SvaraRadera